2013. május 20., hétfő

Mi az a FÁJDALOM?

                                  "Nem kértem életet, nem kértem bánatot, sem szenvedést,
                                           De kaptam eleget, hidd el, mellé félelmet meg rettegést.
                                                Most itt állok, a szellő fúj fülembe síró dallamot,
 

                                                   A könnyek porba hullnak, én meg magányosan ballagok."


"Nem tudom elhinni, hogy soha többé nem látom... Nagy fájdalommal jár, ha elveszítesz valakit, akit szeretsz. Nincs annál kegyetlenebb dolog a világon."


 








"Az igazi fájdalom néma;a könny és a kiáltás már a megkönnyebbülés."

  

  "Hetek óta megtorpanok, ha szerelmespárokat látok az utcán, és csak bámulom végtelennek tetsző csókjaikat, szenvedélyes veszekedéseiket, nézem a láthatatlan lasszót, annak hurkát a nyakukon, idegeiken. Nézem őket, és bölcs mosollyal elhallgatom a vérembe szivárgó fájdalmat."






"Nem vagyok cicababa, köpök a világra, szarok a pénzre és a kétszínű kurvákra! Nem vagyok elkényeztetett, de megvan mindenem, nem vagyok bunkó, de ha kell megteszem! Nem szeretem ha elsőre állítanak véleményt rólam, nem szeretem ha lenéznek, mert ezt én sem teszem rólad!"

"Ha nem írok rád, az nem azt jelenti, hogy nem hiányzol. Lehet, hogy csak arra várok, hogy te írj rám."

"Nézd a parton azt a két sziklát, mely hajdanta egy volt, s állta a vihar dühét: látod, a két tört vonal hogy összeillik? Van, amit a természet egynek alkot és a sors kettészakít."

"Olyan szomorú mindig egyedül lenni, valakit mindig hiába keresni. Valakit várni, ki nem jön többé, valakit szeretni titokban örökké."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése